неділю, 7 квітня 2013 р.

Мисливці на гангстерів: сучасне кіно про минулі деньки



Багато знавців порівнюють «Мисливців на гангстерів» з «Недоторканими» (1987), «Обличчя зі шрамом» (1983), «Хрещеним батьком» і навіть «Ворогом суспільства» (також «Джонні Д», 2009) мені ж цей фільм здався абсолютно особливим, зовсім не схожим на інше гангстерське кіно. Скоріше це супергеройський комікс, знятий в сучасному стилі, на кшталт «Темного лицаря» чи ще якихось картин, про непереможних захисників закону.



Хоча ні, не комікс. Дивлячись фільм я відчув душок комп'ютерної гри. Саме так, вся стрілянина і численні повороти сюжету, дуже схожі на повороти крутої сучасної гангстерської іграшки. Картина ніби склеєна з сюжетів та ігрових сцен «Мафії», «Хрещеного батька», а особливо гри «L.A. Noire» від Rockstar, хто грав, той зрозуміє:

«Америка кінця 40-х років, часу розквіту злочинності та корупції, коли американська мафія перейшла від бутлегерства до наркобізнесу, і Лос-Анджелес - один з найблискучіших і водночас найбільш загрузлих в злочинності міст світу...


Вам належить приміряти на себе роль Коула Фелпса - поліцейського детектива, будучи оточеним корумпованими поліцейськими і продажними чиновниками, працюючими на мафію, він поодинці повинен розібратися, чиї інтереси стоять за жорстокими вбивствами, які неабияк потрясли навіть бувалий Лос-Анджелес. А оскільки навколо занадто багато тих, хто не хоче, щоб правда виплила назовні, перед ним стоїть вельми непросте завдання ... »,- з опису гри. Якщо підставити замість  імені Фелпс -  Джон О’Мара (Джош Бролін) і компанія, вийде той самий фільм. При цьому ефектні сцени перестрілок і сам сюжет з вбивствами, дружиною героя, дівчатами, сама манера зйомки - дуже нагадує уривки між місіями гри.
 Фільм є коктейлем старого гангстерського кіно і сучасного екшену з усіма принадами якісних спецефектів. Класичний сюжет і численні перестрілки та розбірки, переслідування на крутих ретро-автомобілях не дають розслабитися ні на мить і тримають біля екрану.
Особливо захоплює епізод з виїздом 2 машин навхрест з яких виходять мисливці, починаючи перестрілку в фіналі, це шикарне кліше багатьох ігор та фільмів привертає увагу, момент справді захоплюючий.
Фільм знятий на основі реальних подій. У новому Голлівудському проекті фігурує Міккі Коен - злочинець, без перебільшення, легендарний і навіть одіозний (це історична персона, він справді був босом «Міста ангелів» в 50х роках).
Коена в «мисливцях» грає Шон Пенн і у нього це виходить, на мій погляд блискуче, - він дуже органічно виглядає в ролі холоднокровного, безжального і цинічного хазяїна Лос-Анжелеса.
Протистоїть же йому сержант О'Мара - нині чесний коп, а в минулому герой війни, що мріє про місто чисте від поганців, місто за яке він воював.
 Шефу поліції Біллу Паркеру (Ніку Нолті) не подобається такий розклад сил і він доручає О'Марі розорити імперію Коена з метою змусити його забратися з «Міста ангелів». І сержант береться за справу з усім натхненням, на яке здатний. Набравши групу, що складається з копів, яких не особливо полюбляють в управлінні поліції, він починає громити підпільні казино Міккі, розоряти його наркокартелі і накривати будинки розпусти ...
  Персонаж Джоша Броліна, світиться в кожному епізоді, будь то екшн-сцена чи звичайний діалог. Але драматична історія його життя також привертає увагу. Він вольовий лідер, здатний вести за собою, слідувати до мети, незважаючи ні на що. Величезний плюс Райану Гослінгу, який знову в ролі неймовірно крутого хлопця. Є свої «фішки» й у присутності другорядних акторів.  Приємно було знову побачити на екрані Джованні Рібізі. Він часто грає персонажів другого плану, але деколи вони виходять краще головних героїв. Детективи зіграні Майклом Пенья та Робертом Патріком, також підтримують атмосферу фільму їх драмами та неймовірними вміннями. Окремо необхідно виділити Емму Стоун, якій пасує образ голлівудської німфи - яскравої та грайливої Грейс. Режисер уже знає її після зйомок «Вітаємо у Зомбіленді», але така роль їй личить набагато більше ніж дурні комедії.
 Стів Яблонські підібрав і написав саундтрек, який цілком доповнює сюжет, що переносить глядача в злочинний світ 50х.
Сценарій Уілла Білла, не є сильним місцем цієї картини, складається враження про його недоопрацьованість.
Молодий, але вже відомий режисер - Рубен Флейшер, який зняв «Вітаємо у Зомбіленді» створив драйвовий і динамічний кримінальний бойовик з прекрасно відтвореною атмосферою 50их, з їх прекрасною джазовою музикою і шикарними авто. Чудові декорації та ефекти, здатні привести в захват глядача, а уповільнення кадру додає гостроти і цікавості.






Немає коментарів:

Дописати коментар